Gayrimenkul Sekreteri Tanımı ?
Gayrimenkul, uluslar arası ekonomi için, çok önemli bir kaynak olarak görülmektedir. Son yıllarda gayrimenkul alım ve satım büroları, faaliyetlerini yoğun bir şekilde sürdürmeye başlamışlardır. Burada gayrimenkul sekreterine düşen görev, gelen müşterileri karşılamak ve kiralık yada satılık yerler hakkında bilgi vermektir.
Bir gayrimenkul bürosunun temelini, iyi bilgilenmiş dosyalar oluşturur. Bu dosyalarda gayrimenkul hakkındaki fiyatlar, metrekare gibi bilgiler bulunmalıdır. Bütün bunların yanısıra gayrimenkul fiyatlarına etki eden, ekonomik gelişmeler de yakından izlenmelidir. Hukuki bilgiler, özellikle alım, satım işlemlerinde, büyük ölçüde katkı sağlayacaktır. Gayrimenkul sekreterinin bürotik işler dışında yazışma, daktilo, gayrimenkul alım satımıyla ilgili kuralları bilmesi gerekmektedir.

CEVAP VER